Hello IG

Idag börjar min helg fy farao vad skönt! Men ingen rast ingen ro imorgon är jag upptagen hela dagen med en massa trevligheter och likaså på lördag då jag ska ha släktkalas, festa och festa ännu mer? Det är så typiskt att samma dag som jag tänkt hålla i lite kalasigheter med lite nära vänner så dyker det upp en fest hos någon jag vill till, det är som vanligt, suck! Jaja vi fårse hur vi gör, mickis du har ju alltid velat se sorunda ;)

Idag har det varit en helvetesdag.. Iallafall eftermiddag.. inget har gått bra och mediaarbetet som är det största vi gör i mediakom är långt från klar och på onsdag är det redovisning i konferenssalen på kommunhuset, det är med andra ord dödligt serisöst och vi ligger hm hur ska man uttrycka det.. inte ALLT för bra till.

Nu ska jag äta pasta med skink och ostsås och se chuck and larry, bye.

Kommentarer
Postat av: mickis

hello mvg!

2008-02-01 @ 16:00:04
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0