"Hoppar små semlor!"

Mickis säger:

fyfan jag kan bara tänhka på semlor!!! hoppar små semlor framför ögonen på mig som slickar sig runt munnen och hånskrattar!

- Tilda säger:

hahah du är helt dum i huvudet!

Mickis säger:

jag är bara väldigt sugen på semlor


Min pojkvän säger att jag är dålig på att blogga och det är jag också.
Men ikväll har jag varit lite upptagen och allt för trött, på tisdagar är det dessutom så mycket på tv att jag har svårt att hinna med att se allt, för att inte tala om matte sakerna som ligger på hög och skriker efter att få fastna i mitt huvud, jag orkar inte men tusan också jag måste.

Idag har jag ätit semla för första gången iår och det är ju så gott, men det kan inte finnas någon mäktiare bakelse än den. Felicia skrattade åt mig när jag åt semlan, jag trycker så det kommer ut grädde och mandelmassa på sidorna och drar ett varv runt med skeden så det försvinner för annars får jag inte in den i munnen och det hamnar överallt på min överkropp, Intressant va?

Jag, mickis & (Jess) har bokat in oss på street dance en gång i veckan med start nästa tisdag, det ska bli riktigt roligt. Appropå det idag är det tisdag, då känns det som min vecka är över eftersom måndag tisdag är helvetes dagar och resten av veckans dagar är det inte ens jobbigt att gå till skolan. Det är roligt updelat men ändå rätt skönt när mån, tis är klara. Så på tisdagar börjar jag planera min helg, alla tycker jag är tidigt ute men jag anser att det är nära när det är tisdag.


 


Kommentarer
Postat av: mickis

japp, jess & mickan också :)
och gott folk, jag är inte mentalsjuk. hon har bara frestat mig genom att säga att det var HIMMELSKT med semla! jag hatar henne.

2008-01-22 @ 23:31:11
URL: http://visions.blogg.se
Postat av: L

WOHO vad kul att ni ska börja dansa med oss :D

2008-01-23 @ 17:16:39
URL: http://lindakonno.blogg.se
Postat av: Jess

hahaha jasså? (Jess) ;)

2008-01-23 @ 17:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0