I got punked

Åh herregud jag vet inte riktigt vart jag ska börja. En tid tillbaka har som de flesta kanske vet jag varit ett nervvrak, det beror på att jag är ett kontrollfreak och det har pågått en driljon saker bakom min rygg inför min födelsedag, igår fick jag veta vad dom höll  på med, att jag inte fattade alla signaler jag fick.

Efter att vi ätit hos mickis och så började alla hispa runt och jag började fatta något eftersom efterrrätten fullkomligen flög av bordet, sen plingade det på dörren och mickis skriker "tilda kan du öppna" och jag gör det dock i misstanke, när jag öppnar får jag ett tjockt täke över huvudet virat runt kroppen, in föst i en bil utan skor på mig. I den bilen får jag en munkavel och en flecetröja över huvudet tillsammans med hörlurar och maxad musik i bilen. Sen bär det av jag tänkte att jag skulle lokalisera vart jag åkte men jag tappade bort mig han gjorde massa svägningar, under den här tiden i bilen visste jag ingenting bara att det var marie som satt brevid det hade jag lyckats känna mig till. Efter 30 min i flece tröjan höll jag på att dö, tur att jag inte drack mer champagne. Sen kommer vi fram jag går ur bilen och jag hör hur någon"schyyar" sen går jag in genom en dörr och marie drar av täcket där står ALLA mina kompisar och sjunger ja må hon leva mitt framför mig på rad i en party fixad lokal.  Jag blev överröst med saker och kramar och allt och jag fattade verkligen ingenting, det går faktiskt inte att förklara känslan. Jag hade ingen koll på någonting och jag försod inte, hur kunde de ha blivit en överrraskningfest som alla vetat om utom jag? hur har dom lyckats? Sen mitt i allt så ser jag henkan, som jag trodde var på gotland! Vi har pratat en miljon gånger och han har verkligen lurat mig mest av alla han har umgåtts med min bästa vän och joel när han sagt att han varit på gotland! Då började jag gråta ännu mer, för innan hann jag tänka att det kändes lite konstigt att han inte var där men det fixade ju sig sen, men gud vad dom har lurat mig! Det tog en stund innan jag landade, när jag gjort det så hade vi så roligt, min klänning som jag köpt inför nästa helg (då jag skulle ha min fest, trodde jag) var där, så vi dansade och partade natten lång.

Tack Bulan, Mickis, Joel ni är helt himla underbara, jag förstår inte hur ni har lyckats med det här men ni har gjort det och ni har gjort det snyggt, allt var hur fint ordnat som hellst och ni har verkligen lagt ner tid på det och jag ska säga er att det blev riktigt bra, jag sitter här och ler för allt, tack så mycket jag kommer ALDRIG  glömma den här, månaden då ni total blåste mig matilda strandberg kontrollfreaket!

och tack alla andra.. Alla underbara vänner som kom och gjorde det till en kväll att minnas, jag älskar er hela bunten.

och såklart, jessica, clara, sara & marie för en underbar middag och fest, och för underbara änner, älskar er!


Kommentarer
Postat av: Tamara

Sötnos, hoppas du hade en toppen kväll!

2008-01-27 @ 12:33:56
URL: http://tamaras.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0