It's not even raining men!

Jag är redan vaken trots att jag inte börjar förens sent idag, halv tolv för att vara exakt. Men jag och Nettan skulle gå ut och gå imorse, så blev det inte pga att det öser ner regn ute idag. Det är så typiskt när jag väl är pigg och taggad så spricker planerna ändå. Jaja.. Har bara två lektioner idag, matte och media och sen ska jag hem med emma till mig och försöka gräva fram något till fredag, jag har sagt till henne att jag städat min garderob helt för hon vet hur den ser ut annars, dock när jag var hemma igår så såg jag att mitt rum ser ut som satan och där ligger nog halva min garderob, förlåt emma.

Men eftersom det inte blev någon promenad så ska jag nu gå och lägga mig i soffan och plugga lite historia, det är ju alltid roligt en onsdag morgon klockan halv nio. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0