Jag är jämt sjuk

Jag mår inte så bra, inte alls. Jag har ont i bihålorna och i näsan och det är hur jobbigt som hellst! Men man ska väll kanske inte gnälla det är ju en ny vecka så alltså tar jag nya tag och hoppas att jag inte börjar allt med att vara sjuk!

måndag: Plugga historia om Kina & läsa svenska bok.
tisdag:  Plugga!
onsdag: Plugga & grattis stina!
torsdag: Shoppa kanske
fredag: ?
lördag: Bio, eller hur sa vi jess?
söndag: ?

Det blir en hel del plugg, himla Kina skrivinig som ingen minns ett skit av men men, jag får väll ta och plugga mer än jag brukar!

Nu ska jag och mina bihålor sova så sött, natti!


Kommentarer
Postat av: naaaw

stackarn:(
gris

2008-01-14 @ 12:24:32
Postat av: Jess

jaa de tycker jag att vi borde satsa på, bio alltså. måste få me alla på de oxå.. krya på dig babe! looove

2008-01-14 @ 15:35:17
URL: http://jesslj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0