Krasch

Andreas har lovat mig Turkiet i sommar men just nu verkar det som han tänker hopppa av och joina Jottas crew, jag är väldigt bitter just i detta ögonblick. Även om jag ska få kramar och puss på kinden när jag fyller år och äntligen har fått ett erkännande av honom som jag annars bara har fått på fyllan så är jag inte nöjd, han ska med till Turkiet om det så är det sista som jag kommer att göra.

Imorgon ska jag antagligen vara med charlie fast jag har inte varit hemma på väldigt lång tid så jag skulle behöva åka hem en stund men vi får se vad som händer imorgon. Känns lite tungt att lovet snart är slut men men allt det goda har sitt slut.

Nu spam ringer ett dolt nummer som ringde till mig kvart över tre på natten, undra vem den väldigt roliga människa kan vara precis min humor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0