My messy me..

det är synd om människorna som behöver leva med en så o organiserad och stökig människa som jag, det är verkligen synd om dem. Min pappa hatar mina kläder han tycker dem är överallt och inte där de ska vara vilket inte jag tyckt och jag har därför aldrig förstått varför, hur kan man svära och hysa sånt stort agg mot något så vackert ? Men idag när jag tar mig en titt.. så förstår jag varför. Imorgon är det jag matilda linnea strandberg som direkt efter frisören går hem, tar en stor svart plastsäck och slänger en massa saker och tar en flyttlåda och ställer i förrådet med kläder jag inte använder men inte vill slänga.. för så här kan jag inte leva!

image361

  
Allt ska in i garderoben överst i bild + en hel resväska med saker kläder och lite annat smått och gott..
Jag har nog att göra ett tag framföver med andra ord
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0