Not so bad

Jag är helt blåslagen efter den här resan. Dock inte efter att ha åkt skidor, nej jag har åkt pulka och slagit i rumpan, ramlat och slagit rumpan. Fått en liten bula och ett ömt knä efter att jag ramlade på det igår mitt i byn och alla skrattade, min vanliga tur...

Jaha Nyårsafton igår, det vart inte så tråkigt som jag trodde snarare mycket bra. På dagen var det skidåkning inplanerat men vi sov för länge, så jag, lis, john, anton och bulan åkte ner till Åre strand och badade, åkte lite kana, och bara tog det lungt. Sen så åkte vi upp till byn åt världens godaste lunch på Broken, jag älskar ju broken. De andra var på afterski då men vi bestämde oss för att åka hem istället så efter ett besök på Ica i Duved så kom vi hem. Badade bubbelbad och hade vår egen afterski sen kom de andra hem. Jag och felicia duschade och gjorde oss i ordning låste sen in oss på den minsta toaletten i huset där vi satt på golvet i över en timma med smink och grejjer över hela golvet och pratade och gjorde oss i ordning.

"När jag är lika gammal som dig Tilda, då vill jag vara som du. söt, rolig, snäll och underbar"
"Åhh gumman, vet du vad du ger dig in på!"


När vi kom ut var vi jätte snygga och allt som väntade var min kjol som skulle på, bulan hade då sönder den, så det blev en kläning.

Vi åt sent och hann inte äns äta efterrätt innan vi fick stressa ut till tolvslaget. Vi drack rosa champange, skålade och tände fyrverkerier tolv. Sen gick vi in dansade lite och sjöng singstar. Vi åt också efterrätt och drack ännu mer sen lade jag mig i sängen med svärmor sittandes på kanten pratandes skit i över en timma.  Hon är helt enkelt bäst, vi är så lika hon och jag både till sättet och utseendet. Hon ska ta hand om mina barn har hon lovat nu fyra dagar i rad och bli världens bästa farmor ska hon, skönt nu hänger allt på dig Nettan.

Imorse vaknade alla sent så vi packade ihop sen åkte vi ner på byn till broken för ett jobb och jag fick gå på 1420. Köpte en present till min mic eller aa något som hon och jag ska dela på. Sen en tröja till mig själv.
Efter det åkte vi hem sa hejdå till alla och sen åkte til hemmåt. Kom hem runt 12. Jag längtade hem förut idag men nu när jag är hemma vill jag tillbaka igen, när åker vi?

Tack för en underbar lång helg familjen Palm, ni är underbara. Jag känner mig så hemma med er & älskling tack för att du är du och att du är underbar.


Kommentarer
Postat av: mickis

VADÅ FÖR PRESENT??? =D
ÄR DET NÅGOT ÄTBART?

2008-01-02 @ 15:53:48
URL: http://visions.blogg.se
Postat av: tilda

nej mongo det är något vi kommer ha himla roligt med och något ätbart ;)

2008-01-02 @ 20:55:43
URL: http://tildaalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0