resume

Tänkte göra en sån där lite kort utvärdering av mitt 2007 så här två dagar för sent: Låt mig börja med att säga att 2007 inte var mitt år, året började bra med roligheter men mycket funderingar och illa mående, djup deprission var bara för namnet, Orsa vart min räddning.  Februari var inte heller min månad trots att jag fyllde år och hade roligt men i största allmänhet var det en pest och samma sak med de kommande vintermånaderna. Jag tog ett beslut som jag grämde mig över i väldigt lång tid men som jag till slut lärde mig leva med.

våren och sommaren gav liv till mig igen jag hade hur roligt som hellst och träffade underbara människor som är en stor del av mitt liv idag. Vi festade, gjorde roliga saker, hade bra samtal och band en long lasting friendship. Hade också roligt med tjejerna och gjorde roliga saker. Hösten fortsatte i samma tempo och tvåan började, det blev mycket i skolan men livet på sidan var bra. I november krasade allt igen men det löste sig och slutet gott allting gott.

Sammanfattnings vis var det inte mitt år. Det var mycket deppigheter och ledsna stunder. Men samtidigt tror jag att jag växte väldigt mycket som person, jag lärde mig att stå på egna ben och bryta mig loss från saker som gjorde mig rädd. Jag lärde mig att jag är tuffare än jag trott förut och att jag inte behöver någon vid min sida för att må bra utan bara en massa vänner som lyfter min vardag. 2007 var ett rätt så dåligt år men det fanns vissa saker, personer, roligheter och ställen som alltid kommer att betyda mycket för mig och som alltid kommer att förknippas med året 07.

Nu är det dags för ett nytt år, det kommer bli bra det känner jag. Med mina vänner med mig, pojkvän och underbar familj som stöttar mig genom allt så kommer 2008 utan tvekan att bli ett år att räkna med också för att jag fyller arton och blir krogmyndig, hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0