Someone give me a nice haircut

Jaha halva måndagen har gått och jag har ännu inte hunnit plugga så mycket natur och inte städat, istället har jag varit på stan med mamma och fixat på banken. Sen har jag solat och bokat en klipptid. Fick en tid redan imorgon, klockan 17.00, känns skönt att jag fick en så snabbt men jag vet inte hur jag ska klippa mig. Jag vill bara klippa det rakt av eller klippa lugg det sistnämnda vet jag inte om jag vågar, för att gå till frisören är min stora skräck, jag hatar det nämnligen och blir aldrig nöjd. Suck what to do?

Nu måste jag börja städa bye!

Kommentarer
Postat av: mickis

oboy..

2008-01-07 @ 17:58:19
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0