Still can't belive it..

Herregud det ända jag kan tänka på är fortfarande gårdagen det har fortfarande inte gått in hur totalt dom lyckats blåsa mig. Jag förstår inte hur så många människor lyckats hålla käften om det.. det har ju inte bara varit en liten männsiska som vetat om det och inte bara mina vänner utan anadra också hur tusan har det gått till ? Stackars mickis hon har verkligen stressat ihjäl sig och med bulan och joel som partners in crime, jag kan tänka mig vem som bossat och vilka som bara följt order baby ;). Roligast är att haha jag trott att Bulan varit på Gotland, när han varit tre hus bort det är så sjukt roligt att jag skrattar åt det varje gång jag tänker på det.. Men mickis hårt arbete lönar sig och snart fyller ju du år ;).

Idag har jag, mickis, bulan, mamma och pappa iallafall varit och städat i lokalen och det var stökigare i dagsljus än jag tcykte igår natt när jag lämnade allt. Men det tog inte så lång tid, tur att mamma och pappa var med iallafall för ananrs hade det bara blivit flams. Efter städningen åkte vi och hämtade pizza åt den och sen hem med alla mina saker, hela bilden var full med grejjer.

Nu ska jag titta one tree hill och sen filmen "super sugen" den är stört rolig, puss!


Kommentarer
Postat av: mickis

hell yeah att jag har!!! men dom var bra elever, lydde stenhårt! JAG ÄLSKAR DIG!!

2008-01-27 @ 22:47:45
URL: http://visions.blogg.se
Postat av: bulan

haha det är ju jag som har varit mickis boss :)

2008-01-27 @ 23:04:34
URL: http://tildaalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0