The baby

Idag är jag vaken tidigt, inte jätte tidigt men tidigare än vanligt iallafall. Ska iväg på hockey om en stund så jag måste skynda mig att göra mig i ordning efter det här inlägget. Hade velat åka till stan idag men det får bli imorgon istället. Vet inte vad jag ska göra senare ikväll förutom middag hos min kusin och jag kanske inte hinner något mer än det? Ah vi får se iallafall..

Föresten inatt födde en av mina favorit kändisar sin dotter som fått namnet  Harlow Winter Kate Madden som fpå Cedars-Sinai-sjukhuset i Los Angeles. Det är självklart Nicole Richie och Joel Maddens dotter jag pratar om, ungen kommer antagligen bli helt underbart söt och sådär lagom bortskämd, antagligen en fashonista från födseln, Jag är avundsjuk!

Nej nu måste jag göra mig i ordning, later! Puss.


Kommentarer
Postat av: Emily<3

Grattis till dom :)
Fin blogg du har!

2008-01-12 @ 13:30:42
URL: http://emilyekstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0