The story goes on and on

Jag har blivit dålig på det här med att blogga senaste tiden men det finns inte alltid ork. Idag är jag helt slut så sen jag kom hem från allt och fick fredag så har jag nästan bara sovit och kollat på tv. Jag har också öppnat mitt paket från Asos som Nettan kom ner med lite tidigare och det var min klänning, den satt jätte bra och jag är så nöjd, Nettan tyckte den var riktigt fin och att den satt som smort på mig, Love it.

Har varit en rätt intressant dag i min klass idag, började fredagen med rektorn som var ganska så himla mycket arg över jämnförelsen att gymnasiet var som en anstalt (som det stod om i NP imorse).  Det skadade tydligen vårat rykte men men thats the truth.  De e ju iallafall roligt att någon läser det och tar åt sig, på stan har det nämnligen också pratats om den här artikeln, på systemet, på konsum och på lindex, thats god girls, ni berör ju iallafall folk och det är tydligen så att folk bryr sig om vad vi skriver på ung sidan( det har vi sett under hösten). Tvårona på gymnasiet fortsätter att uppröra och skapa rubriker and we are damn proud over it keep up the good work.

Nu ska jag laga mat och sen bara chilla ikväll för att jag är så trött att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Godnatt tänkte jag skriva, men det räcker nog med god kväll!

Sequin Bust Dress
Min klänning!
(Bild; Asos.com)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Härligt när man får hem kläder som passar och som man blir nöjd med :)

2008-01-11 @ 18:29:13
URL: http://caroolineee.blogg.se
Postat av: emelie

shit vad snygg klänning!

2008-01-11 @ 18:30:06
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: annika

härlig klänning! :)

2008-01-11 @ 18:57:12
URL: http://photonbywe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0