today

Jag "Nettan idag ska jag plugga historia"
två timmar senare!

Jag "Jag orkar inte historia! Jag kan inte följa med på hcokeyn imorgon för jag ska plugga kina till prov på torsdag"
Nettan "Usch det låter inte så roligt men varför gör du det  inte ikväll?"
Jag "Orkaaaaaaaar inte det är totalt värdelöst och ehm äsch ioforisg det skulle jag kunna göra men hm jag gör det imorgon.. "
Palle "Jag tror att Fröken Strandberg har blivit lite slarvig med skolan!"
Jag "har alltid gjort allt sista dagen!"
Palle "Jag som såg dig som en förebild åt mina barn men åh så fel man kan ha :)"

Nu ska jag slå på stort och faktiskt plugga! Sen imorgon ska jag ut och gå klockan åtta och efter det plugga innan jag får skjuts till skolan för att gå där någon timma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0