Weekend

Idag är det lördag en vecka kvar till det smällar och gud va roligt det kommer bli, eller vad tror ni? Igår var jag med mickis vi gjorde ingenitng speciellt, satt hemma hos bulan och åt semla och tittade på lets dance.

Henkan åkte til Gotland med hockeylaget och Palle så det var bara nettan, felicia och jag kvar hemma lite trist, men rätt skönt.

Iallafall när jag och mickis tittat klart på tv och allt så giock jag upp till nettan och felcia och sov där för min pappa var magsjuk så hem ville jag inte och sova ensam i det där huset vågar jag inte så jag kvarta i felicias rum och dom andra och nettan och lisan i stora sovrumet. Jag låg och tittade på Rosa och någon annan disney film typ som high school musical till sent sen somnade jag och vaknade runt 11 imorse. Gick ner och då var de andra vakna vi åt frukost och satt och pratade, riktigt mysigt.

Pappa hämtad emig runt halv två och nu sitter jag här med en ansiktsmask känns som hela ansiktet klibbat fast! Ikväll ska jag till mickis på middag, vi ska fira mig eftersom marie o clara nte kan vara med och esta nästa helg men dom kommer ialalfall och det räcker fö mig. Nu ska jag dra bort den här och hoppa in i duschen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0