Youre one and only source into the scandalous life of manhattans elite

Igår efter att ha sett avsnitt ett av Gossip Girl så kunde jag inte hålla mig, jag var tvungen att ladda hem de övriga avsnitten och se vilket jag spenderat min dag med idag. Nu har jag sett 13 avsnitt och det blir bara saftigare, saftigare och bättre för varje avsnitt som går, jag är totalt kär i serien. En sak är dock skönt, när avsnittet är slut så är jag lättad att jag lever det livet jag gör, i vanliga fall brukar jag avnundas de människorna i serier som jag ser men inte denna gång det är skönt att de inte är mitt liv (fast kläderna, festerna och Dan skulle vara helt okej ;D)

Har iallafall när jag tittat på serien funderat över vem tuan Gossip Girl är, det borde man få veta, i det sista avsnittet ever.. hmm.. Tänk om vi hade en Gossi Girl här, en blog dit man skickade bilder och tips och allt smaskigt skvaller kom ut, utan att någon behövde veta vem som skickat dem eller vem som publicerar dem? Jag säger bara herregud, då skulle folk här få ännu mer att prata om.. Fast om man jag tänker efter så skulle de inte göra så mycket skilland, för här är alla små gossip girls.




We now a nation can't have two queens
xoxo Gossip Girl ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0