It is not easy sometimes

Idag är den där underbara sommarvärmen som jag och linda fick uppleva på en varsin madrass i poolen i lördags, helt borta. Det regnar och det ser ut som klockan är fyra på eftermiddagen en måndag i oktober, usch vilken jobbig dag. Jag är en människa så beroende av vädret att det är sorgligt, idag är jag alltså inte allt för glad men mest inte beroende på vädret utan mycket på att jag är trött, som vanligt.

Jag vill bara vara klar med jobbet, jag vill bara ha sommarlov... Dricka sliskiga drinkar, träffa kompisar och ha kul, skratta, festa, mysa, bada, sola, shoppa, resa och en massa kul saker... Vädret kom igen om två veckor igen!

När jag kommer hem idag måste jag sätta igång med min körkortsteori det börjar bli brottom och jag är riktigt oansvarsfull! Igår köpte jag tre tidningar och när jag stod i kön till kassan insåg jag att jag kanske inte borde köpa tidningarna utan istället åka hem och läsa teorin och skippa alla modemagasin, tror ni jag gjorde det? Nopp jag köpte tidningarna och sa till mig själv "Imorgon är det måndag då ska jag börja, man kan inte avsluta en vecka med teori!", så nu är det väll bara sätta igång trots att cosmopolitan och solo ligger hemma i soffan och väntar... suck livet är fan hårt ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0