Saturday night fever

Rätt skön första dag att vara ledig på. Dagen började med att jag vaknade upp i ett tomt och ensamt hus, bestämde mig för att i stort sätt direkt klä på mig och cykla ut på jobbet för fika med Vanja och Frida som varit bestämt sedan igår. De hade bakat kärleksmums och diabetiker kaka och så fanns det kvar av min kladdis från igår, så vi åt. Lämnade filmer, nycklar papper och grejer på kontoret och sedan satt vi tre tjejer i personalrummet och pratade 1-2 timmar om livet.. Det var väldigt trevligt, jag gillar de tjejerna grymt mycket, är tråkigt att inte se de där glädje smittande töserna varje dag, men trust me vi kommer ses igen ;D

Har kollat på en massa film idag på kvällen också, super mysigt och sen så kollat på en massa kläder så när jag får lön om en vecka då vet jag precis vad jag ska shoppa, det ska handlas lite party kläder till Rhodos och sen ett par nya heels.. Jag har många, men inga som dom, jag älskade dom.. jag måste gotta mig i ett par nya..

Kommentarer
Postat av: mickis

woooh massa partkläder!!!

2008-07-20 @ 12:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0