Happening

Igår var det en super duper mysig dag. På dagen var jag med nettan, lisan och henrik och shoppade, bytte mina byxor och kollade på lite annat men jag ligger lågt och sparar till en massa kuligheter i sommar så mer än att jag bytte storlek på byxorna blev det inte.

På kvällen kollade vi såklart på fotbollen och ja vad ska man säga? Sverige gjorde ett kanon jobb, vi var grymma men vi ha en sådan förbannad otur. Jag låg på golvet och skrek när det blev mål, satan.

Efter fotbollen drog jag, bulan, joel och jessica till Stockholm. Vi gick runt lite, åt glass och sen bokade vi biljetter till tolv bion och gick runt lite till innan bion började. Vi hade fått prvata "bås" längst bak i salongen, där bara våra fyra stolar fanns, skit mysigt, men man såg inte hela skärmen. Så vi beslutade oss för att ta vanliga stolar. Vi såg "The happening" den var spännande, inte helt hopplös men inte kanon.

Efter bion knatade vi till garaget letade efter bilen och började åka hemmåt men det var inte helt lätt, de vanligaste vägarna till Nynäs va avstängda så vi fick åka runt och leta hem väg. Kissade i skogen på hemvägen, kom hem halv fyra.

Igår ringde mickis mig från Takida och spelade "Curly Sue" Jag började gråta, jag älskar den låten, ända sedan Sara prackade på mig den hela tiden, det var så mysigt, tack älskling för den fina låten.

& Idag kommer alla hem, nu börjar lovet på riktigt, jag saknar er och älskar er.  Just det, Grattis till Charlie som tog körkort i fredags, du är så himla duktig vännen nu blir det åka av.

Kommentarer
Postat av: mickis

takida var så sjukt jävla grymt!!!!!!!!

2008-06-15 @ 18:52:21
URL: http://visions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0