I love you

Jag har varit så rastlös den här veckan, nästan klättrat på väggarna. De flesta av mina kompisar är upptagna och bortresta vilket innebär att jag umgåtts extremt mycket med min familj och gjort det jag alltid gör när jag är uttråkad och lite deprimerad, shoppat.

Nu är det iallafall helg det betyder att fler är lediga, ensam hemma och fotboll. Ikväll ska jag iallafall på taco middag, mums.

Jag ska snart ut och gå en sväng och sen ska jag städa och slipa utemöbler, kul va?

Men inann det vill jag bara säga till mina bästa vänner att de är de allra bästa människorna jag vet, för jag har inte varit så bra på att tala om det den senaste tiden. Ni har allt det vänner ska ha, ni är allt jag behöver. Jag är så stolt och glad att ha er i mitt liv och över er. Ni betyder otroligt mycket för mig och nu väntar jag bara på att alla ska förenas så vi kan kicka igång den här sommaren på riktigt, precis som vi sagt så ska den sista sommaren bli oförglömlig.

& mina underbara klasskompisar, ni är helt amazing, jag älskar er allihoppa. Ni har ingen aning hur mycket ni förgyllt mín vardag de senaste månaderna och jag är så glad att jag har många av er i mitt liv utanför skolan, ni är bäst, go SPC.

Vårat lag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0