Thank you

Går dagen spenderades i goda vänners lag med helt underbart god mat, väldigt mycket musik och dricka på våran brygga. Vi hade så fruktansvärt mysigt och trots att det blåste och blev kallt på kvällen förblev vi kvar ute hela kvällen och halva natten. Efter vår utsökte middag maxades musiken och dansen, singstar gick varmt och chipsen också. När jag var mitt upp i allt partande, drickande och för mycket cigarett rökande som vanligt kom Nettan ut och bäddade om mig med en fleece filt, kramade på mig och gör så som bara hon kan göra, förstår när jag inte är på topp. Hon läser mig. Jag har världens bästa svärmor, jag älskar henne. Hon bjöd dessutom på mer mat och det var gott som tusan kan jag be att få tala om!

Sen badade jag lisan, tessan och palle i poolen runt klockan ett, det var svin skönt och mitt i allt badande var drickan slut. Tur att vi har ett poolhus på tomten annars hade vi nog fryst ihjäl. När vi kom upp frös vi som satan och alla hade gått in. Så vi gick loss på en vinflaska, förflyttade oss till en varm brasa som nettan tänt till oss uppe hos henne och drack vin och irish coffe runt två tiden. Tessan stackaren skulle jobba så dom gick strax efter vilket slutade i att jag själv drack upp vinflaskan pratandes med Nettan till 6 i morse. Nu ska jag städa upp lite, det är stökigt, det blir det av party.

Jag hade världens bästa midsommar afton igår, tack ni är underbara och jag behövde verkligen en kväll utan problem.
& vi vann i kubb, vare sig vi fuskade eller inte, suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0