Va skönt mitt sommarlov ska bli

Ja ni förstår ju av rubriken? Idag har jag fått sommarlov.. det sista sommarlovet, den här sommaren ska bli helt fantastisk, till varje pris.

Vi kickar igång sommaren med en rejäl party helg. Ikväll är det party, grillning och myserier med mina alldeless egna och bästa galna klass kompisar (Behöver jag säga mer än att SPC är skolans bästa klass?). Vi har redan börjar partyt med lunch och cider och min lilla prinsessa var full redan nio imorse, så ska det låta! nu kör vi tjejer!

I morgon tar 89:erna studenten, det ska bli så mysigt att fira dem imorgon, nu är det inte långt kvar tills det är våran tur och jag kan garantera att SP3C kommer att låta absolut mest!

& vet ni? trots att jag inte kunnat gå på tre dagar pågrund av ett rejält skadat ledband i knät och en värk i hela kroppen av kryckorna som jag tvingas hoppa på i värmen och ska fortsätta med en vecka till så är jag inte bitter, inte det minsta, sommaren är här och jag är lycklig, bring it on.

Vårat lag!

Kommentarer
Postat av: Tamara

PUSS!

2008-06-06 @ 13:28:39
URL: http://tamaras.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0