Åre - Borlänge - NYC

Påskafton är snart slut, låt mig säga att maten var för jäkla god. Under maten pratade vi flickor (jag mamma och mormor) om att boka oss en resa till mitt just nu dröm mål New York. Så när jag kommer hem från alla mina resor det här lovet så ska vi koka på resor, jag är så happy tänk om vi kommer iväg, shopping experience here I come!

Men från en resa till en annan, imorgon bär det av till fjällen, jag har precis packat klart mina väskor dessutom har jag hunnit se en film, jag har legat i. Andreas och jag pratade om packning igår och han konstaterade att vi skulle behöva en mini buss för att få plats med therese packning och då hade han inte sett min lista. Tur att vi iallafall har en kombi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0