Glad påsk

GLAD PÅSK alla! Ha en riktigt trevlig påsk allihoppa och ät så mycket godis att ni får ont i magen, mumma! Det ska iallafall jag göra (om jag får några det vill säga ;)!

För övrigt är påskafton idag en stressig dag för mig, som alla andra med andra ord. Jag ska till mormor på påskmiddag klockan fyra och innan det ska hela huset städas och så ska det packas och sen så hoppas jag på utgång ikväll men det vet man aldrig. Imorgon bitti bär det av till Åre, det ska bli super skönt och mysigt.

Kommentarer
Postat av: Elsa

utgång utgång utgånG!

2008-03-22 @ 17:00:09
Postat av: tilda

UTGÅNG UTGÅNG UTGÅNG!

2008-03-22 @ 19:34:55
Postat av: Elsa

jag såg inte dig, vart var du? ;d

2008-03-23 @ 21:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0