Hamlet

Jag har gjort världens absolut klumpigaste grejer! Jag har totalt glömt bort att vi ska äta i stan idag, så jag har inga pengar, det var det första jag kom på imorse. Det andra var när jag började leta efter min plånbok, vart är min plånbok? Efte ett bra tags letande insåg jag att den var hos pappa.. glömd från igår. Ingen plånbok = inget busskort, ingen remsa och inget banomatkort. Ringde pappa i all hast och han var stressad och irriterad och men han var ju tvungen att åka och hämta den åt mig eftersom jag inte kan gå hem dit för att hämta plånboken och sen gå till skolan eftersom kortet ligger i den. Så nu hoppas jag att han e snabb och inte lika irriterad som han lät för bussen till skolan går om tjugo och då är jag ändå en kvart sen, försökte ringa massa i min klass som kunde berätta om denna missär för eschner men ingen svarade, vad gör ni sp2c, sover ni? Den enda jag vet sover är mic, men hon är så oseriös med matten, hoppas att du får IG ;)

Nu ska jag stressa runt några minuter till det är jag bra på, hoppas att hamlet är bra annars jävlar.

Puss

Kommentarer
Postat av: mickis

hörrudu, om det är någon som lyser ig-varning är det då ;) JAG SATSAR PÅ MVG!!! and I'm gonna get it!!!

2008-03-14 @ 12:30:13
URL: http://visions.blogg.se
Postat av: mickis

eller vg ;)

2008-03-14 @ 12:30:27
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0