Hockey weekend

Nu är jag på plats i Borlänge..

Vi käkade när vi kom hit på Värdshuset där vi bor, sen stack vi iväg till ishallen och killarna spelade match, förlorade dock men lika glada var vi ändå. Efter det gicks det en promenad för att de skulle varva ner och sen stack de och åt mat i matsalen och vi andra åkte ner till centrum och åt pizza innan det var dags för invigning på cupen, sånt är roligt tycker jag och det var roligt att se.

Efter invigningen skjutsade plutt hem mig och nu ligger jag i min hotellsäng framför datorn och tv:n och vilar och tittar på nynäs hockeys hemsida varannan minut (pga den väldigt spännande matchen på hemmaplan ikväll, go nynäs!!) Jag känner mig helt tagen i kroppen, den orkar inte mer och snart är rösten helt borta dessutom är jag hängig men men jag får göra det bästa av situationen. Killarna ska lira match nio men pga att jag mår som jag mår så stannar jag på hotellet ikväll, ingen iskall hall för mig. Istället ska jag, svärmor, lisan, marie, johanna och sofia titta på lets dance och äta godis. Så nu ska jag byta om och joina dom andra, bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0