Om dygnet ändå hade fler timmar

Jag är så otroligt trött att det inte finns på världskartan, jag förstår inte varför jag gör så här mot mig själv, mot min kropp och min hälsa. Det är helt otroligt..

Igår var jag hos Andreas på överraskninskalas för Mickan, det var mysigt men jag åkte hem rätt tidigt, mickis och bulan hämtade mig utanför Adde runt 11. När vi kom hem så packade jag om lite i min väska och sen satt jag och mic vid köksbordet med tända ljus, drack te och knarka halstabletter samtidigt som vi pratade om livet, klockan blev ett sen var det sov dags, min hals höll på att dö likaså huvudet.

Idag har jag dunder ont i halsen och världens hosta, tusan också. Nu sitter jag i bilen på väg till Borlänge, livet är bra stressigt.

Puss och kram, later.


Kommentarer
Postat av: mickis

jag älskar dig :)

2008-03-28 @ 11:49:14
URL: http://visions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0