Sara underbara

Ja må hon leva,
ja må hon leva.
ja må hon leva uti hundrade år!
Ja visst ska hon leva,
ja visst ska hon leva,
ja visst ska hon leva uti hundrade år.


Och när du har levat,
och när du har levat,
och när du har levat uti hundrade år,
ja då ska du skjutas,
ja då ska du skjutas,
ja då ska du skjutas på en skottkärra fram!

Grattis Älsklings Sara arton år hoppas du får en helt otroligt underbar födelsedag och en minst lika rolig helg, nu jävlar ska det röjas. Förlåt att jag inte kan vara hemma idag men jag ska gottgöra dig, det tror jag att du vet. Jag skulle så gärna varit hemma men nu är det som det är så vi får ta igen det sen och jag tror du får en oförglömlig dag utan mig också ;) Älskar dig gumman och GRATTIS på den stora dagen.

image451

Ett fyr faldigt leve för Sara hon leve, hurra, hurra, hurra, huuuurrraaa!

Kommentarer
Postat av: Sara

tack min älskling! Du är världens gulligaste!!!!

2008-03-28 @ 10:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0