Stress

Jaha så var det torsdag igen, imorgon börjar helgen, det känns skönt. Tiden rinner iväg, jag hinner inte stanna upp och tänka upp vad det är för dag, det är så sjukt stressigt i skolan just nu, mycket som händer och mycket som kommer, dessutom kan jag inte påstå att det är helt stress fritt på sidan om skolan heller. Bloggen blir lidande hela mitt liv blir lidande, jag antar att det bara är så det är just nu helt enkelt.

Igår så hann jag inte blogga och jag orkade inte heller. Jag var hemma hela dagen eftersom vi bara har två lektioner och jag orkade inte stressa iväg dit och jag hade inte någon lust när jag behövde göra andra saker mer än att plugga matte och göra en löpsedel. Så jag stannade hemma. Gick upp runt tio och pluggade historia sen gick jag upp till min söta svärmor och hon bjöd mig på frukost, vi satt och pratade om rätt så viktiga saker till ett tiden, då gick jag ner och städade, rensade och plockade ur helt köket. Efter det åt vi mat med Lumpan innan vi drog på match, nynäs vann med 7-4 (tror jag), efter det åkte vi hem och påvägen plockade vi upp therese. Väl hemma plockade jag lite igen och sen såg jag "Girls of the Playboy mansion" innan jag somnade som en stock.

Idag var jag uppe vid sju och åkte til skolan för fotolektion, hade samtal med Lasse om betyg och så och sen fick jag en hel del hjälp och ideer av honom så efter det kunde jag åka hem och nu sitter jag här och här ska jag sitta tills jag börjar igen runt halv ett. Efter skolan ska jag plugga historia, det där förbannade arbetet, usch!

Nu ska jag och syster titta på tv, hon är nämnligen hemma och är sjuk, stackaren då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0