Life is a song

Idag har jag tagit det lungt, det är sjukt! För trots att jag har en väldans massa saker som ska hända imorgon och på fredag, massa saker som ska lämnas in och göras så stressade jag inte idag, jag lyxade i jämfört med andra dagar, duktigt va?

Tog bussen med min kusin Amanda hem efter skolan idag och vi gick ner till estö och åt Thai mat, sa jag att min kusin är världens bästa? Trots att det idag var hennes tjugo års dag så var det hon som envisades så länge med att bjuda och hon är envis så jag fick ge mig, underbar ute lunch, årets första med min älskade kusin, det kunde inte bli bättre!

Grattis Amanda!

Resten av dagen gick till att plugga och sitta hemma hos mamma och äta middag och prata med min syster om allt mellan himmel och jord, det händer inte ofta så det var riktigt mysigt.

Imorgon är det matte b nationella och det får gå precis som det vill, jag kan inte göra mer än vad jag gjort. Nu ska jag iallafall sova imorgon har jag massor att göra men innan dess vill jag passa på att säga...

Tack pappa för att du är världens bästa pappa och alltid ställer upp på mig och gör allt för mig. Att du alltid följer med mig och ställer upp när det är något gör dig helt otrolig, du släpper allt för mig och jag älskar dig pappa, tack för allt den här veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0