Sjukdom & Elände

Gud jag har inte uppdaterat på två dagar nu, det finn sina anledningar till det. I lördags fick jag en panik attack pågrund av att jag är så stressad och idag när vi var hos läkaren igen så fick vi veta att anledningen till att jag får attacker (Spräng huvudvärk, nedsatt syn och andningsproblem) är för att jag har migrän. Migrän, stress, högt blodtryck och panikatacker, pappa är tokig på mig nu måste jag lugna ner mig så idag har han haft en utläggning om hur man inte får må, så nu är det skärpning. Efter New York ska jag tillbaka till läkaren och ta mer tester och sånt tills dess får jag nöja mig med mina starka migrän tabletter.

Idag ligger jag hemma, jag fick inte gå tillbaka efter att jag varit på sjukhuset men imorgon tar jag nya tag.


Kommentarer
Postat av: m

åh va jobbigt att du har de.. verkar ju vara ett helvete.=/ men kanske även skönt å veta att de finns en förklaring till allt. Stressa ner dig nu. Vi syns i morgon ;)

2008-05-05 @ 17:48:43
URL: http://gurkburken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0