Grymt

Idag har jag pluggat och sen har jag fått njuta av en alldeless underbar middag. Vi har myst i soffan och bara haft det underbart. Imorgon ska jag shoppa med mamma och sen ska jag hem och packa, tre dagar kvar nu bara.

Snart börjar skolan och jag ser faktiskt fram mot det. Sommarlovet börjar bli långsamt nu och jag går bara och väntar på Rhodos så efter rhodos gör det inget att det blir höst och vinter. De gör absolut ingenting när man har världens mysigaste klass att mysa med varje dag, världens bästa vänner, underbara småsyskon och universums bästa pojkvän.

Nej jag känner det, den här hösten/vintern kommer att bli grym.

JAG SAKNAR TAMMIE OCH ELSA!

Bild: Mickis facebook.

Kommentarer
Postat av: Tamara

Du är bäst! Saknar dig, hoppas ni får de grymt på Rhodos :D, var lite galna och sola åt mig!

BIG love.

2008-08-14 @ 23:46:47
URL: http://tamaras.webblogg.se/
Postat av: Tilda

allt för dig babe, BIG BIG love.

2008-08-14 @ 23:51:31
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/
Postat av: Elsa

Oh, jag saknar dig med! Tror också på den här hästen och det här sista året ;) Jag tycker knappt det ska bli jobbigt, vi kommer ha sjukt kul garanterat!

Och... njut loss på Rhodos :)

PUSS!<3

2008-08-16 @ 16:07:12
Postat av: päls igen

"den här hästen" hahaha :D

2008-08-16 @ 16:07:35
Postat av: m

Ha de toppen på rhodos nu vännen! sola,festa å dick de där exotiska drinkarna åt mig! Du är en riktig vän för mig. Älskar dej!

2008-08-16 @ 17:00:21
Postat av: Tilda

Åh vänner jag blir så glada av att veta att jag har lyckan att träffa er varje dag, ni är underbara, sanna vänner. Vi ses snart då ska vi rocka den här "hästen ;)" puss och kram babes <3 njut av skolan åt mig också ;D

2008-08-16 @ 23:32:03
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0