Hos grek doktorn

Jag glomde saga att jag trot grek doktorn fick en chock av mickis ora. Det var verkligen verkligen sjukt (sager man sa)\

Doktorn - She hears bad?
Jag - Yes, it's like talking to a wall
Doktorn - haha I see
Jag - But she never hers anything not even when her ear is healthy so..
Doktorn - I can't imagine, hahaha.

Doktorn - Ohh, auusch.. Can you sleep at night?
Mickis - No...
Doktorn - Wonder why? What's wrong with young peolpe when they sick they don't come to the doctor but when they are healthy they do..

& jaa... vad skulle jag gora doktorn var as skon och hipp, hon forstod verkligen, inte mickis, hon horde inget, vad gjorde jag? Skrattade oavbrytet under hela besoket.

Kommentarer
Postat av: mickis

hahahhaha forsok sjalv o hora med elva kilo vax i orat!

2008-08-23 @ 22:05:13
Postat av: Tilda

Du ar ju alltid dov so vad fan har det for betydelse, du kanske borde ga till en horseldoktor?

2008-08-23 @ 22:07:17
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/
Postat av: m

a fan en san dar snyugg horapparat? na vetu va!

2008-08-23 @ 22:09:50
Postat av: marie

Nå stackare!!! Saknar er!!

2008-08-24 @ 15:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0