The inspiration is you

När jag pratar med mina bästa vänner inspireras jag alltid av deras drömmar och tankar.

Vi pratade om livet igår. Vi pratade om drömmar, livet och om resor. Jag insåg att jag ska vara lyckligt lottad som varje dag får spendera tid med människor med drömmar och mål, som aldrig nöjer sig med det som livet ger utan som alltid jagar efter mer, det är inte alla som har den orken eller drivkraften. 

Vi pratade om vad vi kommer att göra nästa år, om alla drömmar slår igenom kommer vi befinna oss överallt i världens alla hörn, det skulle vara coolt, det är nämnligen så jag ser på oss, fulla av energi, lust och äventyr (Inte alla äventyr lika vilda som m & m;s dock)Undra vart vi är om ett år? Undra vart livet fört var och en av oss? Jag vet inte om jag vågar tänka så långt eller om jag borde, men jag kan inte hjälpa att jag funderar, det är bara så jag är, full av funderingar.

Jag kommer inte förvånas om Marie bestiger Mount Everest, om Jessica blir en framgångsrik kvinna i hotellbranschen, om Mickis besökt alla världens länder eller om Clara blir proffs fotbollsspelare, för jag vet att det är möjligt, dessa tjejer är för mig ett bevis på det, vad det än handlar om ger de inte upp sina drömmar och det kommer de aldrig att göra. Jag tackar gudarna för att det finns bevis på att drömmar kan slå in och att ingenting är omöjligt så länge man håller ihop, i vått och torrt.

Kommentarer
Postat av: mickis

galet :)

2008-08-11 @ 00:03:23
URL: http://visions.blogg.se/
Postat av: m

Du är bra underbar

2008-08-11 @ 10:34:13
Postat av: Jess

jag ryser =)

vill man, så kan man

2008-08-11 @ 13:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0