Busy busy

Sen jag kom hem från Rhodos måndag morgon har det varit full rulle och jag har lixom inte själv hängt med, dessutom har jag varit så trött att jag inte vetat vart jag ska ta vägen men nu är jag på uppgång igen, yes. I måndags fyllde världens absolut bästa pojkvän 21 år, jag hade fixat allt med presenten innan vi åkte och han var verkligen hur glad som hellst, jag var hel nöjd, han förtjänade varenda krona av den och ännu mer, är det inte de roligaste som finns att ge bort någonting som personen blir glad över?

Igår så var skolan igång på riktigt och på kvällen var vi hos pappa och åt lite tårta och mat. IDag har jag och Elsa äntligen satt igång med vårt projektarbete som det antagligen kommer bli mycket prat om i den här bloggen, det kommer att bli grymt, det känns som tio kilo lyfte från mina axlar.

Ikväll ska jag bara vara hemma och vila upp mig, läsa klart en bok som jag påbörjat, lägga upp lite bilder från rhodos på facebook och bara chilla.

I helgen kommer det ske en massa roligheter, var bara tvungen att kolla av läget med en person innan jag började se fram mot det, men nu är det lungt, gud så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0