Black and red

Idag är jag tacksam för alla mina underbara vänner, det är jag alltid men vissa dagar värmer det mer än andra, idag är en sådan dag.

Idag har jag varit ute och gått världens skönaste lång promenad med Tamara, skönt att komma ut och prata av sig. Efter promenaden bestämmde jag mig för att gå och sova en lång stund och det gjorde jag, skönt är bara förnamnet, drömde en massa konstiga drömmar och vaknade jätte varm så jag gick upp och hoppade in i duschen. Jag har fortfarande inte ätit middag.. bra tilda.. jag ska göra det nu..

Imorgon slutar skolan, äntligen, det har aldrig kommit lägligare! På kvällen ska jag umgås med mina absolut bästa vänner i hela världen, jag längtar efter att bara kramas och mysa, det är det bästa som finns. Det blev inget jobb för mig imorgon men resten av helgen och måndag, tisdag jobbar jag i Forum Nacka så kom och hälsa på mig.

Världens mest ointressanta inlägg men jag orkar inte bry mig behövde skriva av mig lite, later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0