En kväll framför tv:n

Jag är färdig packad, tack och lov. Imorgon bitti tidigt drar vi, lååång bilfärd men jag har laddat upp med några av mina serier som jag visade i förra inlägget.  Jag har också en full laddad dator med 3G internet, en Ipod full med ny fräsch musik och cd skivor i mängder.. jag ska nog överleva! Om alla mina elektriska prylar skulle dö har jag ju också körkorts boken, hat kärlek.

Jag kommer att sakna mina vänner så himla mycket på nyårsafton det gör jag varje år.. har glömt hur det är att fira in det nya året med dom.. det är trist, det är ju med dom jag vill spendera det na året.. det är ju med dom jag vill skapa minnen och oförglömliga resor som vi kommer dela livet ut.. nej det är precis som jag sa tråkigt, men jag behöver komma bort, byta miljö, göra det jag tycker är roligt och bara slappa. När jag kommer hem igen är det dags att börja plugga hårt.. det är nämnligen ett av mina nyårslöften, jag har också som löfte att inte bara låta mina nya träningsskor stå och dra till sig damm utan att de SKA användas.

Nu ska jag dricka upp min Brämhults äppeljuice och se på OC, pilla lite med bilder till min blogg års resume och sen sova, är dock inte trött.. jag har inte ens pinsamt nog varit vaken 12 timmar.. inte i närheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0