Ett livsverk

Jag är fruktansvärt trött och så är jag illamående, beror nog på sömnbrist! Jag kämpar för att orka sitta upp men det är bara att acceptera att man känner så här vissa dagar. Jag ska göra klart mitt religions arbete nu, sen ska jag äta kyckling innan jag tänker parkera mig i soffan resten av kvällen framför Ugly Betty och Desperate Housewifes, det är det bästa med tisdagar. För att göra min tisdag ännu bättre har min pojkvän köpt en julklapp till sig själv som han så fint kallar det; "Ett livsverk" Björn Gustafssons film så om jag hinner/orkar så ska vi titta på den ikväll också, super mys!

Annars händer det just nu inte något roligt över huvudtaget. Imorgon är jag i stan hela dagen/kvällen och natten känns det fan som och på torsdag gör jag matteprov och måste vara hemma och plugga hela dagen pga morgon dagens påhitt, dessutom måste jag plugga inför fredagens underbara händelse; PSYKOLOGI prov! Great, matte och psykologi på samma vecka kan inte bli bättre (läs värre) Nej jag är fan inte bitter men ibland kan man ju undra varför man lever?

#Headline#

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!

Jag tror att vi flyttade psykologin till på måndag eftersom vi är borta imorgon då det skulle varit genomgång. Så genomgången inför provet blir på fredag. Puss!

2008-12-09 @ 16:51:28
Postat av: Anonym

Provet är flyttat :D

Underbart va?!



<3

2008-12-09 @ 19:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0