Helgen

Nu är jag hemma, det har varit en lång och intensiv helg. I lördags var jag barnvakt sen var jag ute med en massa goa tjejer, innan var jag och jessica här och pratade och drack lite innan vi gick till tamara och sen vidare. Var roligt på Telegrafen men grymt lite folk? Gick hem rätt tidigt då jag visste att jag skulle upp tidigt på söndagen och ha en lång kväll framför mig.

På söndagen fixade vi en massa på förmiddagen sen så åkte jag med henrik och hans bror in till stan för att fira henriks pappa som fyllde jämt ;D ! Vi drack en massa, åt massa gott och på kvällen gick vi på Grill och åt, grymt god mat! Avslutade Peters dag på hotellet; i baren och sedan kronsomnade jag i i hotell sängen. Vaknade måndag kände att jag inte sovit ordentligt var väldigt trött. Gick upp och åt god hotell frukost sen gav vi oss alla ut på stan och shoppade julklappar jag fick faktiskt mycket gjorde nu är jag nästan helt klar, kallt som tusan var det! Vi åt lunch på Fridays och sen gick jag thomas och henrik hem i regnet. Sov en stund på eftermiddagen, gjorde mig i ordning och sen gick vi ut och åt middag, mysig avslutning på en väldigt bra och trevlig helg. Ja nu är jag som jag precis sa nyligen hemmkommen, har verkligen haft SUPER trevligt och roligt!

Nu sitter jag och försöker få tag i min trafikskole lärare eller någon annan på körskolan för jag har dubbelbokat mig imorgon.. suck.. kan någon där svara?

Ska köra nu och sen till skolan och göra prov, later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0