Typiskt mig

Jag fick en helt fruktansvärt stor resväska i julklapp. Satt och frågade mig själv om ens jag kunde fylla den där stora, djupa, väskan. Fick höra att det fanns en mindre modell av samma väska men att de bestämmde sig direkt för att ta den stora "de känner ju mig"..  Jag funderade fortfarande på om någon allvarligt trodde att jag skulle kunna fylla mina nya fina väska.. 

 
Ehmmm??.. är jag på riktigt.


Jag får skylla på att det är vinterkläder (eller?) Den här väskan kommer följa med på ofantligt många äventyr, dock måste jag lära mig att packa lättare.. vet iallafall en jag inte ska fråga, mic vad gillaru färgen förresten (när vi ändå talar om dig)?


Kommentarer
Postat av: mickis

blääääääääääääää!

2008-12-29 @ 12:13:48
Postat av: Jess

jag är expert på packning, de vet ni ju sen rhodos-resan, inte sant? ;)

2008-12-29 @ 14:20:51
Postat av: tilda

haha ja hur vare nu? Mickis hade 21 kilo med sig hem och jag 19, vilket proffs Jess ;D

2008-12-29 @ 22:20:17
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/
Postat av: mickis

det var ju hem ja, hade hon inte satt stopp hade jag haft 25 kg dit :D

2008-12-30 @ 09:25:39
Postat av: Jess

precis! där har du skillnaden tilda ;)

jag fick vara hård mot den där bruden så hon inte skulle åka dit för övervikt på avresan =D

2008-12-30 @ 13:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0