JAG BLIR GALEN

När jag kom hem från Öppet hus idag så hade jag en sådan himla överenergi att jag inte riktigt visste vad jag skulle ta mig till, jag var orolig att det var lördag och att alla gjorde något kul så jag sprang runt här och försökte hitta något att göra... hittade min Guitar Hero gitarr i en hörna och sen var det kört.

Jag bestämde mig för att spela lite då jag och G brukar ha en årlig tunering. Dock har det inte gått som jag vill.. jag blir helt enkelt sååå arg, jag har fasstnat och ingen kan hjälpa mig (Bulan kan inte ens nynna till musik?).. Jag hade hoppats att jag vid den här tiden skulle kunna lägga upp en bild på min avklarade nivå med mina fingrar som seger tecken framför den för att reta G men icke då, jag har aldrig varit mer frustrerad. Jag är besatt och kan inte sluta, jag skulle kunna slå sönder något, kasta gitarren och trampa på skivan, helt plötsligt minns jag varför jag gömde gitarren...


Kommentarer
Postat av: S

du kommer alltid vara bättre än honom ;) trust me ;)

2008-11-15 @ 12:35:23
Postat av: Jossan

du ska se mig, jag är bäst på det där!

hard och expert haha! ;D

2008-11-17 @ 20:38:39
URL: http://onlyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0