Screw Robert

Gud vilken helg, intensiv helg kantrad av roligheter och andra mindre roliga saker. Igår var jag dock på middag hemma hos Peter och Carina (henriks pappa + fru) det var super trevligt, vi åt stuvade makaroner och falukorv, det var riktigt god söndagslyx, helt perfekt!

Nu är det iallafall ny vecka, måndag. Imorse hade jag super svårt att komma upp, jag låg bara kvar och drog mig längre och längre. Den här veckan måste jag göra klart mitt tal till Nationella muntliga och lämna in ett PM där jag berättar vad det är jag ska prata om, just nu försöker jag hitta en intressant vinkel och något kul att skriva om men det står still, det får alltså bli morgondagens problem.

Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på tv (NEJ JUSTE VÅRA TV- BOXRAR FUNGERAR INTE, HATA BOXER!)
Jag skulle vilja hänga Robert på Boxer just nu, bort med hans fula nylle från tvn efter det här. Jag ska väll göra något annat kul, pilla mig i naveln eller så då, bye.

Kommentarer
Postat av: Erica,

så skönt att ha det muntliga avklarat xD

2008-11-17 @ 16:25:20
URL: http://donotpanic.blogg.se/
Postat av: JennyPennanStar

Haha, ja gillar inte Robert på Boxer xD

Najjs blogg, btw!



// Jenny

2008-11-17 @ 16:30:18
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0