Ge mig sömn

Gud vad jag är sliten. Igår jobbade jag elva timmar i ett himla parkeringsgarage, det var fruktansvärt stressigt och jobbigt, VIP gäster var det som gällde så det var hårda regler och mycket fjäskande, sånt är alltid jobbigt och vi lyckades skapa en smärra kous som vi sedan lyckades reda ut. Vi stannade på Donken på vägen hem, första gången mat på 11 timmar och dricka, gissa om jag var hungrig, tur marie att du inte var med.. jag säger bara det..

Idag är det plugg som gäller hela dagen/kvällen och sen ska jag förhoppningsvis hinna se min sex and the city film som jag längtat sååå mycket efter som världens bästa pojkvän köpt till mig.

Nu ska jag göra något vettigt sen gå och äta. Jag tackar gudarna för att jag slipper jobba idag och imorgon och längtar nu bara till måndag då allt jobb för denna vecka är över och jag för fyra dagar frammåt kan njuta av mitt lov innan det är jobb dags igen. Tjing!


Här är min arbetsplats de kommande dagarna, great...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0