Linda with the driving skills

Idag har jag varit fruktansvärt trött och upptagen med en massa olika saker. Höll på med projektarbetet i skolan hela dagen idag, efter skolan såg jag fram mot att bädda ner mig i sängen en stund med huvudvärk men inte då, linda plockade upp mig vid ica och vi åkte runt på lite olika saker innan vi parkerade i centrum och fikade. Efter fikat åkte vi hem till linda och linda halvsov i soffan och jag i sängen samtidigt som vi pratade en massa tjejsnack.. nostalig och lite skvaller. Sen skjutsade linda snäll som hon är mig till körskolan (kanske för att  hon ska slippa skjutsa mig?).

Körningen gick bra. Efter åkte och handlade lääääääääääääääääääänge.
Nu är jag slut. Imorgon jobbar vi från Cafe Kullsta inte i skolan. Min projektarbetsgrupp myser nämnligen till det imorgon med brunch och mys innan möte med min pojkväns pappa angående projektarbete.

Nu ska jag se på seven och sova. Godnatt och där med basta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0