På tripp med Sassie & Co

Nu är det dåligt med uppdateringar igen, camilla var på mig om det igår och my om designen, jag ska, jag lovar er båda det.

Igår var jag på bio och såg Patrik 1,5 med Sara, Valle, Tim, Adde, Felix, Elsa, John, Robin & Marcus. Jag, adde, tim och valle åkte med sara in dit och resten i johns bil. Jag fick sitta fram både dit och hem vilket retade gallfeber på tim. Vi bröt mot lite trafikregler på vägen men sara är as duktig på att köra så jag var inte orolig någon gång, det är jag jämt när jag åker med min pojkvän som haft körkort i 3 år, bra jobbat sara. Vi köpte popcorn och läsk och sen började filmen, några scener var lite jobbiga att titta på och det var massa fniss bland oss alla.

Efter bion började resan hemmåt. Allt började med att vi åkte fel. Fel väg, addes fel. Ni kan tänka er när tre galna killar sitter bakom ryggen och pekar (alla pekar olika) samtidigt som de snackar om en massa annat och skriker.. det kunde bara bli fel. Johns bil fick haka på partybilen fel väg hem. Körde fel en gång till sen innan vi splittrades i segersäng där vi tog skogsvägen till sorunda, gissa om vi var rädda. En massa djur och kolsvart ute vi hittade på historier och skrämde upp varandra, allt om döda soner till monster.

Efter vi släppt adde åkte vi till nynäs cruisade runt lite, tittade på folk och myste. Sen splittrades vi och jag slockande direkt när jag kom hem.

Idag har jag varit på hokcey (som vanligt på lördagar).

Kommentarer
Postat av: S

jag är glad att du följde med <3 :)

2008-10-19 @ 20:11:46
Postat av: Tilda

jag är glad att jag följde med <3

2008-10-19 @ 21:42:38
URL: http://tildaalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0