ten hours later

Idag har jag jobbat över tio timmar och suttit ungefär max 30 minuter, det var så himla stressigt. Imorgon är det dock nya tag då det kommer att bli minst lika många timmars jobb imorgon men oj vad pengar som ramlar in i julklappskassan och min egen kassa, wiho, kanske blir det jobb måndag och tisdag också + min frdag, lördag och söndag nästa vecka, men jag lever.

Snart ska jag se Svensson Svensson innan jag somnar stående, jag är så trött från topp till tå i hela kroppen. På onsdag är det party och gud vad jag längtar, frågan är bara när jag ska ha dit att handla inför det? Kanske kan jag handla i nacka på tisdag om jag inte jobbar till stängning.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Myisabells

Ja visst är hon underbar :D Ni får väll se till att komma på besök så ni kan kramas lite :D

2008-10-28 @ 09:53:48
URL: http://myisabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0