The doubble L

God dag. Har varit fruktansvärt mycket på bus humör idag och det gick ut över min tamara, eller ja hon lider inte av det då hon är precis lika busig som jag, min vapendragare och partner in crime hon är allt bra hon. Just det tamara vart tagen för att vara Dubbel L idag, om det itne varit så att jag suttit i ett bibbliotek vid denna tidpunkt hade jag fått ett hysteriskt skratt anfall, eller vänta det fick jag ju ändå?

Ikväll ska jag umgås med psykologi boken men först ska jag iväg och övningsköra med pappa. Later.


Kommentarer
Postat av: T

Hahahhahahah! Vi är allt bra roliga huuuh :D <3

2008-10-16 @ 10:11:14
Postat av: dålig syn

tack tilda! kanske inte ser så bra alla gånger, men ja bjuder på den! ;)

2008-10-19 @ 20:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0