Brum brum!

Jag har gått och bivit med körkort, lyckan och lättnaden är oändlig, äntligen! Så nu brummar jag runt för fullt, nu ska jag svänga in i duschen, sen sussa natti natti.

 
Jag har ju inte fått något körkort än (kommer på måndag) så pappa gjorde ett kort i form av körkort till mig, undra om jag kan köra med det? Fick också världens finaste blommor (rosa såklart) av papps med ett kort "jättegrattis till körkortet, du är bäst". Skickade precis iväg ett sms till pappa och tackade för allt stöd, det har varit tungt jag har inte kunnat fokusera, han har tragglat med mig och mamma har stöttat och ändå är det jag som får blommor, tack pappa jag blev jätte glad jag älskar dig och mamma, det är ni som är bäst.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0