Never ending story

Lång vecka som äntligen är över, det har varit busy, busy.

Idag på retoriken hade vi väldigt roligt! Jag fick spela bimbo under vår Robinsson inspelning och oh god gick jag in i rollen eller vad! Kanske passade rollen mig, innan retoriken talade Tarik om för mig att jag alltid är så chic och dressad, att när han tänker på en typisk tjej så är det mig, jag är med andra ord definitionen av en tjej, mina saker och hela mig plus det faktum att jag är  fnittrig och glad (Tarik kanske skulle vilja umgås med mig under min pms), fick Tarik att utse mig till definitionen av tjej. Tarik han är mysig han, jag blev glad (det är ju jag?), puss vännen!

Efter skolan stressade jag som en dåre hem för att hoppa från min bil till en annan och åka på bio. Bion var väldigt rolig vi såg "17 again". Efter bion åkte vi direkt hem, då hade henkan handlat, kött, sallad, beasås, pommes, halloumi ost, squasch och en massa annat gott så vi grillade i det underbara vädret.

Imorgon skulle jag åkte och köpt skor men så blir det inte, istället tänker jag inte göra någonting en hel dag och bara njuta i solen, jag ska också upp på stan och leta efter en grön concealer innan jag ska ta med min syster till stallet så hon kan rida, hurra.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0