tankar

Jag har varit super dålig på att blogga men som vanligt beror det på att det snurrar ganska mycket annat i kolan (ja den känns som kola, seg och väldigt fantasilös och trist). Projketinlämning, geografiprov, filosofinlämning, talanalys och lite sånt är vad den här veckan bjuder på.

Jag har inhandlat två klänningar till studentskivan om två veckor (samma klänning fast i olika färger, ska försöka bestämma mig) i helgen ska jag köpa mina skor till studenten, en vit kavaj grymt snyggt och en av klänningarna lämnas igen, på fredag ska jag dessutom på bio.

Näst vecka är det halv vecka, mösspåtagning och en massa kalasande. Veckan efter det är det skiva... sen är det några veckor innan det är slut, det är panik i hög grad just nu! Jag har en massa saker jag bara måste göra, hallå sommarjobb?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0